Pardubický kraj
EU

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Dokončení kanalizace
2
Dokončení kanalizace
3
Dokončení kanalizace
4
Dokončení kanalizace
5
Dokončení kanalizace
6
Dokončení kanalizace
7
Dokončení kanalizace
8
Dokončení kanalizace
9
Dokončení kanalizace
10
Dokončení kanalizace
11
Dokončení kanalizace
12
Divadelní představení To přežijete!
Dokončení kanalizace
13
Dokončení kanalizace
14
Dokončení kanalizace
15
Dokončení kanalizace
16
Dokončení kanalizace
17
Dokončení kanalizace
18
Dokončení kanalizace
19
25. Pytlácká noc
Dokončení kanalizace
20
25. Pytlácká noc
Dokončení kanalizace
21
Dokončení kanalizace
22
Dokončení kanalizace
23
Dokončení kanalizace
24
Dokončení kanalizace
25
Dokončení kanalizace
26
Dokončení kanalizace
27
Dokončení kanalizace
28
Dokončení kanalizace
29
Dokončení kanalizace
30
Dokončení kanalizace
31
Dokončení kanalizace
1
Dokončení kanalizace
2
Dokončení kanalizace
3
Dokončení kanalizace
4
Dokončení kanalizace
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí a středa od 8.00 do 12.00 hodin a od 13.00 do 17.00 hodin.

  2. Telefonické podání461 327 807
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec.chornice@jevicko.net , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Chornice, Jevíčská 41, 569 42 Chornice.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí a středa od 8.00 do 12.00 hodin a od 13.00 do 17.00 hodin.

Telefonické podání: 461 327 807
Poštou na adresu Obecní úřad Chornice, Jevíčská 41, 569 42 Chornice
Elektronicky na e-mail: obec.chornice@jevicko.net (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: azua3ub
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Chornice, Jevíčská 41, 569 42 Chornice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Formuláře