Pardubický kraj

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Informace k místním poplatkům
27
Informace k místním poplatkům
28
Informace k místním poplatkům
29
Informace k místním poplatkům
1
Informace k místním poplatkům
2
Informace k místním poplatkům
3
Informace k místním poplatkům
4
Informace k místním poplatkům
5
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
6
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
7
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
8
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
9
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
10
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
11
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
12
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
13
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
14
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
15
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
16
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
17
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
18
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
19
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
20
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
21
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
22
Informace k místním poplatkům
Nové oznámení MUDr. Ivany Křížové-neordinuje 8., 21. a 22. 3., dále neordinuje 12.4.
23
Informace k místním poplatkům
24
Informace k místním poplatkům
25
Informace k místním poplatkům
26
Informace k místním poplatkům
27
Informace k místním poplatkům
28
Informace k místním poplatkům
29
Informace k místním poplatkům
30
Informace k místním poplatkům
31
Informace k místním poplatkům
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí a středa od 8.00 do 12.00 hodin a od 13.00 do 17.00 hodin.

  2. Telefonické podání+420 461 327 807
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec.chornice@jevicko.net , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Chornice, Jevíčská 41, 569 42 Chornice.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí a středa od 8.00 do 12.00 hodin a od 13.00 do 17.00 hodin.

Telefonické podání: +420 461 327 807
Poštou na adresu Obecní úřad Chornice, Jevíčská 41, 569 42 Chornice
Elektronicky na e-mail: obec.chornice@jevicko.net (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: azua3ub
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Chornice, Jevíčská 41, 569 42 Chornice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Formuláře